Remote Assistant
Vzdálený přístup

telefon
Podpora

Podpora

Nechtěné přiřazení zákaznického účtu do vlastní firmy

Napsal/a Ing. Jan Weber na .

Verze portálu 3.3.1. a vyšší

Některým zákazníkům se podařilo nechtěně přidat své zákazníky do vlastní firmy a tím i do administrace Areus Portal. Následně při snaze je z vlastní firmy odebrat se při uložení vždy "vracejí zpátky".

Celý problém je způsoben tím, že administrátor, který účet vytvářel novému uživateli přiřadil některou ze systémových rolí:

 

Areus Portal - nastavení systémových rolí uživateli

V tomto případě systém automaticky zareaguje tak, že uživatele přidá i do vlastní firmy. Pokud se jej následně pokusíte ručně odebrat, dojde k jeho odebrání, ale následně je v rámci stejné procedury opět do vlastní firmy přidán. Administrátor má pak pocit, že tento uživatel nejde odebrat.

Pro odebrání použijte následující postup:

  1. Odeberte uživateli systémové role
  2. Uložte uživatele kliknutím na Použít
  3. Standardní cestou uživatele odeberte z vlastní firmy (uvolněním checkboxu Pracuje zde)
  4. Uložte uživatele
Věnujte, prosím, pozornost checkboxům v sekci Role při zakládání uživatelských účtů - jedná se o systémové role, který vždy automaticky vytvoří i přístup do zaměstnanecké části a administrace!

ESET partner  Logo společnosti Dell  Logo Microsoft.NET  Logo Microsoft SQL Server  Logo Microsoft Office  TeamViewer Logo Kerio Logo