Remote Assistant
Vzdálený přístup

telefon
Podpora

Podpora

Webové stránky a e-shopy

Jednou ze základních služeb naší firmy je tvorba webových prezentací, stránek a e-shopů. Naším cílem je vždy vytvořit Vaše webové stránky tak, aby Vaše potenciální zákazníky zaujaly a zároveň pro Vás byly snadno ovladatelné, dostupné a za příznivou cenu. Samozřejmostí je i registrace a správa domén a webhostingů a následná zákaznická podpora. Vytváříme stránky, které vám budou vydělávat.

Našimi zákazníky jsou firmy i jednotlivci z celé ČR. Nejblíže to k nám mají zákazníci z okresů Plzeň-jih, Plzeň-město, Plzeň-server a Klatovy. Běžně dojíždíme také do okresu Rokycany, Beroun, do Prahy a do Karlovarského  a Jihočeského kraje.

Jsme schopni kompletně zajistit, vytvořit a spravovat Vaši internetovou prezentaci a ostatní internetové technologie, o čemž svědčí i dlouhodobá spolupráce s většinou našich zákazníků. Umíme spravovat jak námi vytvořené stránky, tak i již existující webové projekty.

Proč webové stránky od nás?

Nejen pro začínající nebo drobné podnikatele může být tvorba moderních a uživatelsky přívětivých webových stránek nákladnou záležitostí. Právě proto jsme připravili tuto jedinečnou nabídku založenou na servisní smlouvě, která Vám zajistí:

  • Minimální počáteční náklady na vytvoření stránek – žádné vysoké jednorázové platby při vytvoření stánek
  • Rozložení ceny za vytvoření stránek do celého období platnosti smlouvy
  • Výhodnou cenu za aktualizaci a údržbu stránek
  • Poradenství při tvorbě a zveřejňování obsahu

Servisní smlouva je uzavírána na dobu určitou a doba trvání je stanovena individuálně na základě rozsahu celého projektu a náročnosti údržby.


Zpracování nabídky je v případě softwaru na míru relativně pracnou a náročnou záležitostí. Záleží na mnoha faktorech, které vycházejí z potřeb budoucích uživatelů (Vás i návštěvníků Vašich stránek) a nelze je proto paušálně ohodnotit.

V rámci úvodní schůzky jsme schopni nastínit možnosti provedení, cen a termínů jen velmi hrubě. Abychom se vyhnuli velkým nepřesnostem, které by mohly tvořit i 80 % z celkové ceny zakázky, probíhá finální a přesné stanovení nabídkové ceny až po zpracování prováděcí analýzy.

Prováděcí analýza je proces sestávající z důkladného a podrobného rozboru prostředí Vaší firmy, vašich cílů a z podrobné diskuse Vašich požadavků. Teprve na základě těchto znalostí jsme schopni stanovit přesný postup, výslednou cenu a navrhnout výslednou podobu webové prezentace tak, aby odpovídala Vašim potřebám. Prováděcí analýza je součástí cenové nabídky. Protože však v rámci prováděcí analýzy již zpracováváme cílový projekt a při jejím předání do Vašich rukou předáváme i velkou část svého know-how, je prováděcí analýza hrazenou záležitostí.

V případě, že se rozhodnete nám Vaši zakázku svěřit, bude Vám částka za zpracování prováděcí analýzy v závislosti na celkovém rozsahu projektu z části, nebo zcela odečtena.


V případě zájmu Vám vypracujeme nabídku na míru Vašeho řešení.

Ve spolupráci s registrátory domén a poskytovateli webhostingu a serverhostingu pro Vás zajistíme:

  • Registraci domény
  • Nastavení a údržbu nameserverů
  • Zřízení a provoz webhostingu a serverhostingu
  • Zřízení a provoz poštovního serveru
  • Monitoring serverů a řešení výpadků, zálohování a obnova obsahu

Neaktuální a "nežijící" webové stránky rychle ztrácejí svůj půvab. Na základě Vašich požadavků proto budeme Vaše stránky udržovat aktuální a konzistentní.

Věnujte se svému podnikání a přenechte správu obsahu Vašich stránek nám!

E-shopy

Kromě webových stránek jsme schopni vytvořit a následně i spravovat Váš internetový obchod neboli e-shop.

Co je e-shop a jak funguje?

Procesem internetového obchodování prochází zákazník, jenž nakupuje zboží nebo služby na internetu. Místem nákupu je pak internetový obchod neboli e-shop - alternativa kamenného obchodu či nákupního centra.

Základem e-shopu je běžný katalog výrobků obvykle řazených do kategorií. E-shop se tedy skládá z detailů jednotlivých výrobků a přehledů výrobků v daných kategoriích. Součástí navigace e-shopu bývají různá vyhledávání, buď na principu fulltextu, nebo na základě třídění podle vlastností produktů.

Ze zákona musí e-shop obsahovat také další informace, jako jsou kontaktní údaje, obchodní podmínky apod. Výjimkou nejsou ani různé články, např. recenze nabízených produktů.

Jakmile si uživatel e-shopu vybere svůj produkt, dochází k nákupnímu procesu. Jeho prvním krokem je přidání produktu do tzv. košíku, speciální stránky, kde se shromažďují vybrané produkty. Poté je potřeba produkty umístěné v košíku objednat a to buď tzv. povinnou registrací, nebo pomocí vyplnění kontaktních údajů.

Co je jeho základním přínosem?

Díky internetovému obchodu nabídnete Vašim zákazníkům možnost jak jednoduše a pohodlně nakoupit přímo z domova a v kteroukoliv denní a noční dobu.

Online marketing

Proto, aby byly webové prezentace maximálně efektivní, je potřeba využívat dalších nástrojů, které napomáhají jejich propagaci, prezentaci a rozšiřování se v povědomí lidí. Rádi bychom Vám tak představili další služby, které by měly být součástí dnešní moderní webové prezentace. Ta by měla být konkurenceschopná a měla by Vám pomoci splnit Vaše cíle.

Optimalizace pro vyhledávače

Webové stránky musí být nejen indexované v internetových vyhledávačích (Google, Seznam a další), ale současně musí být také dobře dohledatelné napříč webem pro pravidelné i potenciální návštěvníky Vašeho webu. Pro tyto účely slouží analytický a optimalizační proces SEO a s ním související copywriting. Obě činnosti spočívají ve vhodné volbě klíčových slov, které by měly být zakomponovány do uživatelsky čtivých, přínosných a zajímavých textů na Vašem webu. Pomocí SEO dále probíhá provázání (prolinkování) jednotlivých stránek napříč Vašimi webovými stránkami i spojení s jinými (cizími) weby – katalogy, spřátelené weby apod. Samozřejmostí jsou v rámci SEO optimalizace, která by měla být průběžná, pravidelné reporty o stavu návštěvnosti webu a další statistiky, pomocí kterých lze web neustále přizpůsobovat potřebám Vašim i Vašich zákazníků.

Správa sociálních sítí

Dalším nástrojem, resp. komunikačním kanálem, který umožňuje rozšíření Vaší působnosti a současně dotváření image značky, firmy, instituce, města či obce, je Facebook a další sociální sítě. Komerční profil na zmíněné sociální sítí je dnes standardem, avšak je potřeba si uvědomit, k čemu by měl profil na této síti sloužit, zda má pro Vaše potřeby smysl a využití. S tímto a dalšími aspekty jako je určení cílové skupiny, poradenství ohledně placené propagace, správného publikování příspěvků a dalších úskalí využívání Facebooku Vám poradíme.

Internetová reklama

V neposlední řadě by měly být součástí Vaší webové prezentace internetové reklamní (tzv. PPC) kampaně. S jejich pomocí můžete dosáhnout na širší oblast potenciálních zákazníků a také rozšířit povědomí o Vás a Vašich aktivitách. Sestavit opravdu kvalitní kampaň není jednoduché, je potřeba zvolit vhodná klíčová slova, nastavit přijatelné ceny, napsat poutavé, výstižné a přitom stručné texty. S naší pomocí však ani to pro Vás nebude problém.

Trvale vysoké zabezpečení webu

Proto, abyste měli vždy aktuální web s nejlepším možným zabezpečením a podporou nejnovějších technologií, máte u nás možnost využít pravidelných aktualizací redakčního systému WordPress a použitých komponent. Tento proces je doplňkovou službou, která Vám na rozdíl od základní instalace (viz nabídka) nabídne vždy nejnovější dostupnou verzi s opravami nalezených chyb a zranitelností.

ESET partner  Logo společnosti Dell  Logo Microsoft.NET  Logo Microsoft SQL Server  Logo Microsoft Office  TeamViewer Logo Kerio Logo