Webové stránky a e-shopy
Jednou ze základních služeb naší firmy je tvorba webových prezentací, stránek a e-shopů. Naším cílem je vždy vytvořit Vaše webové stránky tak, aby Vaše potenciální zákazníky zaujaly a zároveň pro Vás byly snadno ovladatelné, dostupné a za příznivou cenu. Samozřejmostí je i registrace a správa domén a webhostingů a následná zákaznická podpora. Vytváříme stránky, které vám budou vydělávat.
Našimi zákazníky jsou firmy i jednotlivci z celé ČR. Nejblíže to k nám mají zákazníci z okresů Plzeň-jih, Plzeň-město, Plzeň-server a Klatovy. Běžně dojíždíme také do okresu Rokycany, Beroun, do Prahy a do Karlovarského a Jihočeského kraje.
Jsme schopni kompletně zajistit, vytvořit a spravovat Vaši internetovou prezentaci a ostatní internetové technologie, o čemž svědčí i dlouhodobá spolupráce s většinou našich zákazníků. Umíme spravovat jak námi vytvořené stránky, tak i již existující webové projekty.
Proč webové stránky od nás?
Nejen pro začínající nebo drobné podnikatele může být tvorba moderních a uživatelsky přívětivých webových stránek nákladnou záležitostí. Právě proto jsme připravili tuto jedinečnou nabídku založenou na servisní smlouvě, která Vám zajistí:
- Minimální počáteční náklady na vytvoření stránek – žádné vysoké jednorázové platby při vytvoření stánek
- Rozložení ceny za vytvoření stránek do celého období platnosti smlouvy
- Výhodnou cenu za aktualizaci a údržbu stránek
- Poradenství při tvorbě a zveřejňování obsahu
Servisní smlouva je uzavírána na dobu určitou a doba trvání je stanovena individuálně na základě rozsahu celého projektu a náročnosti údržby.
Zpracování nabídky je v případě softwaru na míru relativně pracnou a náročnou záležitostí. Záleží na mnoha faktorech, které vycházejí z potřeb budoucích uživatelů (Vás i návštěvníků Vašich stránek) a nelze je proto paušálně ohodnotit.
V rámci úvodní schůzky jsme schopni nastínit možnosti provedení, cen a termínů jen velmi hrubě. Abychom se vyhnuli velkým nepřesnostem, které by mohly tvořit i 80 % z celkové ceny zakázky, probíhá finální a přesné stanovení nabídkové ceny až po zpracování prováděcí analýzy.
Prováděcí analýza je proces sestávající z důkladného a podrobného rozboru prostředí Vaší firmy, vašich cílů a z podrobné diskuse Vašich požadavků. Teprve na základě těchto znalostí jsme schopni stanovit přesný postup, výslednou cenu a navrhnout výslednou podobu webové prezentace tak, aby odpovídala Vašim potřebám. Prováděcí analýza je součástí cenové nabídky. Protože však v rámci prováděcí analýzy již zpracováváme cílový projekt a při jejím předání do Vašich rukou předáváme i velkou část svého know-how, je prováděcí analýza hrazenou záležitostí.
V případě, že se rozhodnete nám Vaši zakázku svěřit, bude Vám částka za zpracování prováděcí analýzy v závislosti na celkovém rozsahu projektu z části, nebo zcela odečtena.
V případě zájmu Vám vypracujeme nabídku na míru Vašeho řešení.
Ve spolupráci s registrátory domén a poskytovateli webhostingu a serverhostingu pro Vás zajistíme:
- Registraci domény
- Nastavení a údržbu nameserverů
- Zřízení a provoz webhostingu a serverhostingu
- Zřízení a provoz poštovního serveru
- Monitoring serverů a řešení výpadků, zálohování a obnova obsahu
Neaktuální a "nežijící" webové stránky rychle ztrácejí svůj půvab. Na základě Vašich požadavků proto budeme Vaše stránky udržovat aktuální a konzistentní.
Věnujte se svému podnikání a přenechte správu obsahu Vašich stránek nám!
E-shopy
Kromě webových stránek jsme schopni vytvořit a následně i spravovat Váš internetový obchod neboli e-shop.
Co je e-shop a jak funguje?
Procesem internetového obchodování prochází zákazník, jenž nakupuje zboží nebo služby na internetu. Místem nákupu je pak internetový obchod neboli e-shop - alternativa kamenného obchodu či nákupního centra.
Základem e-shopu je běžný katalog výrobků obvykle řazených do kategorií. E-shop se tedy skládá z detailů jednotlivých výrobků a přehledů výrobků v daných kategoriích. Součástí navigace e-shopu bývají různá vyhledávání, buď na principu fulltextu, nebo na základě třídění podle vlastností produktů.
Ze zákona musí e-shop obsahovat také další informace, jako jsou kontaktní údaje, obchodní podmínky apod. Výjimkou nejsou ani různé články, např. recenze nabízených produktů.
Jakmile si uživatel e-shopu vybere svůj produkt, dochází k nákupnímu procesu. Jeho prvním krokem je přidání produktu do tzv. košíku, speciální stránky, kde se shromažďují vybrané produkty. Poté je potřeba produkty umístěné v košíku objednat a to buď tzv. povinnou registrací, nebo pomocí vyplnění kontaktních údajů.
Co je jeho základním přínosem?
Díky internetovému obchodu nabídnete Vašim zákazníkům možnost jak jednoduše a pohodlně nakoupit přímo z domova a v kteroukoliv denní a noční dobu.
Online marketing
Proto, aby byly webové prezentace maximálně efektivní, je potřeba využívat dalších nástrojů, které napomáhají jejich propagaci, prezentaci a rozšiřování se v povědomí lidí. Rádi bychom Vám tak představili další služby, které by měly být součástí dnešní moderní webové prezentace. Ta by měla být konkurenceschopná a měla by Vám pomoci splnit Vaše cíle.
Trvale vysoké zabezpečení webu
Proto, abyste měli vždy aktuální web s nejlepším možným zabezpečením a podporou nejnovějších technologií, máte u nás možnost využít pravidelných aktualizací redakčního systému WordPress a použitých komponent. Tento proces je doplňkovou službou, která Vám na rozdíl od základní instalace (viz nabídka) nabídne vždy nejnovější dostupnou verzi s opravami nalezených chyb a zranitelností.
Související služby
Samotnou webovou prezentaci je žádoucí doplnit souvisejícími službami, které umožňují maximální využití samotného webu, mezi tyto služby patří: