Remote Assistant
Vzdálený přístup

telefon
Podpora

Podpora

Kontaktovat podporu

Vyskytl se problém, se kterým si nevíte rady? Potřebujete naši pomoc? Pak jste tu správně. Pro maximální efektivnost se však prosím řiďte následujícími kroky, které nám pomohou eliminovat šumy v komunikaci, získat dostatek informací a urychlit tak vyřízení vašeho problému.

Jak postupovat při hlášení problému?

V případě, že systém ve vašem počítači hlásí chybu:

  • ověřte, zda se skutečně chová špatně,
  • restartujte jej a znovu ověřte chování systému,
  • pokud nic z uvedeného nepomůže, pošlete nám snímek obrazovky s chybou prostřednictvím formuláře níže.

Pro úplnost je vhodné si připravit také licenční čísla softwaru, kterého se váš problém týká, případně informace o verzi OS (XP, Vista, Windows 7 či 8, verze systému 32-bit/64-bit, servisní balíček SP1/SP 2 atd.) a používaném přístroji (stolní počítač, notebook apod.). Pokud se váš problém týká hardwaru, připravte si prosím jeho Service Tag.

Kontaktní formulář

V případě, že máte všechny potřebné informace a řídili jste se kroky výše popsanými, využijte níže uvedený kontaktní formulář, ve kterém nám popište váš problém nebo dotaz a my se vám v nejbližším možném termínu ozveme zpátky.

Maximální velikost souboru je 5mb (jpg, jpeg, png, pdf, doc)

ESET partner  Logo společnosti Dell  Logo Microsoft.NET  Logo Microsoft SQL Server  Logo Microsoft Office  TeamViewer Logo Kerio Logo