Sociální sítě jsou zajímavým prostředkem komunikace mezi firmou a jejími zákazníky. Doplňují a rozšiřují komunikační mix a současně pomáhají utvářet image. Jejich správné využití je klíčové proto, aby čas a peníze investované do jejich správy, údržby a propagace byly efektivně využity.
Největší sociální sítí je Facebook, který v současnosti přináší i nejrozmanitější možnosti komunikace a propagace firmy. A právě na Facebook se zaměřuje námi poskytovaný workshop.
Obsah workshopu na sociální síť Facebook
Workshop je rozdělen do dílčích tematických bloků
Co je Facebook
Osvojte si filosofii toho jak nahlížet na tuto sociální síť a jak ji správně využít.
Kdo je můj zákazník
Pomocí námi předložené metody si nadefinujte vašeho zákazníka a jeho chování na sociální síti.
Publikování příspěvků
Zjistěte co (jaký obsah), jak často a kdy publikovat.
Jak získat fanoušky
Získejte tipy a náměty na způsoby a cesty jak oslovit první fanoušky.
Budování vztahu s (nejen) fanoušky
Porozumějte klíčovým aspektům kvalitního vztahu s fanoušky.
Dosah příspěvků
Zjistěte aktuální hodnoty dosahu jednotlivých typů příspěvků a definice kvalitního příspěvku.
Reklama na Facebooku
Využívejte efektivně nástroje pro tvorbu reklamy na Facebooku.
Statistické přehledy
Zjistěte co Facebook ví o vašich fanoušcích a jak se získanými daty pracovat.
Propojení firemního webu s Facebookem
Propojte váš firemní web s Facebookem pomocí sociálních doplňků a správných typů příspěvků.
Soutěže
Poznejte způsoby pořádání soutěží a jejich základní pravidla.
Chyby a prohřešky
Naučte se, čemu se vyhnout při správě firemní stránky a komunikaci s fanoušky.
Parametry školení
|
cca 4 hodiny |
|
4 000 Kč bez DPH (viz ceník) |
Školení je možné uskutečnit i jen na vybrané tematické celky (z výše uvedených). V souvislosti s tím je přizpůsobení ceny samozřejmostí.