SSL certifikát v mobilních zařízeních
Operační systém: Windows Phone 8/8.1
Po změně SSL certifikátu poštovního serveru se někteří zákazníci nemohou připojit k poštovnímu serveru z mobilního telefonu pracujícího na systému Windows Phone – chyba 80072F89.
Řešení
- Zkuste telefon restartovat.
- Pokud restart nepomůže, postupujte podle následujících kroků:
- Zkontrolujte v nastavení účtu (Nastavení / E-mail + účty), zda je správně nastavena adresa poštovního serveru v poli Server – mail.ambro-systems.cz.
- Zkontrolujte v nastavení účtu, zda je zapnuté SSL (zda je zaškrtnuta volba u pole Server vyžaduje připojení šifrované protokolem SSL).
- Pokud je nastavení v pořádku a telefon se nadále odmítá připojit, stáhněte a nainstalujte aktuální certifikát:
- V Internet Exploreru otevřete adresu https://mail.ambro-systems.cz/server.cer.
- Prohlížeč Vás vyzve k instalaci certifikátu.
- Instalaci potvrďte.
- Pokud i nadále nebude připojení funkční, můžete zkusit odebrat a znovu přidat účet (po znovunastavení účtu budou do telefonu opět přeneseny všechny položky - e-mail, kontakty, úkoly, schůzky). Pokud si na tento krok netroufáte, kontaktujte naši zákaznickou podporu.