Remote Assistant
Vzdálený přístup

telefon
Podpora

Podpora

SSL certifikát v mobilních zařízeních

Napsal/a Ing. Roman Jůdl na .

Operační systém: Windows Phone 8/8.1

Po změně SSL certifikátu poštovního serveru se někteří zákazníci nemohou připojit k poštovnímu serveru z mobilního telefonu pracujícího na systému Windows Phone – chyba 80072F89.

Řešení

  • Zkuste telefon restartovat.
  • Pokud restart nepomůže, postupujte podle následujících kroků:
    • Zkontrolujte v nastavení účtu (Nastavení / E-mail + účty), zda je správně nastavena adresa poštovního serveru v poli Server mail.ambro-systems.cz.
    • Zkontrolujte v nastavení účtu, zda je zapnuté SSL (zda je zaškrtnuta volba u pole Server vyžaduje připojení šifrované protokolem SSL).
  • Pokud je nastavení v pořádku a telefon se nadále odmítá připojit, stáhněte a nainstalujte aktuální certifikát:
  • Pokud i nadále nebude připojení funkční, můžete zkusit odebrat a znovu přidat účet (po znovunastavení účtu budou do telefonu opět přeneseny všechny položky - e-mail, kontakty, úkoly, schůzky). Pokud si na tento krok netroufáte, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

ESET partner  Logo společnosti Dell  Logo Microsoft.NET  Logo Microsoft SQL Server  Logo Microsoft Office  TeamViewer Logo Kerio Logo